8 علت برای بازسازی حمام
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
8 علت برای بازسازی حمام
یک شنبه 13 شهريور 1401 ساعت 10:28 | بازدید : 48 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

ممکن است دلایل مختلفی وجود داشته باشد که شما ممکن است نیاز به بازسازی حمام در راستای بازسازی خانه خود داشته باشید. برخی ممکن است به این دلیل باشد که شما از وضعیت آن راضی نیستید، یا فقط زمان بازسازی آن فرا رسیده است. اگر وقتش رسیده به این دلیل است که سال­ ها از نوسازی آن می­گذرد و قدیمی شده است. برای برخی، به این دلیل است که طرحی که در خانه خود وجود دارد، برای شخص دیگری طراحی شده بود. شرایط همچنین ممکن است شما را مجبور به بازسازی حمام خود کند. در نهایت بازسازی منزل به نفع شماست. نوسازی در بازسازی خانه و حمام لزوماً به معنای تخریب کامل حمام نیست. به سادگی تعویض روشویی یا دوش می­تواند ظاهر حمام شما را به طرز چشمگیری بهتر کند. البته، شما همچنین می­توانید تصمیم بگیرید که همه چیز را پاره کنید و از ابتدا شروع کنید. همه چیز به نیاز و بودجه شما بستگی دارد.

دلایل بازسازی حمام در بازسازی خانه

دلایل زیر برای نیاز به بازسازی فضای حمام در بازسازی خانه ذکر شده است:

ویژگی­ های کاربردی را اضافه کنید

قبل از شروع به تخریب دیوارها، تعویض کفپوش در تغییر حمام در بازسازی خانه باید ایده روشنی در مورد وسایل مورد نیاز حمام داشته باشید. حمام شما باید طوری طراحی شود که نیازهای شما را برآورده کند. در اینجا برخی از ویژگی­ های ضروری وجود دارد که نباید از آن­ها غافل شوید:

صفحه‌های دوش: در حالی که برخی از حمام‌ها صفحه دوش ندارند، داشتن آن حمام را بسیار راحت‌تر می‌کند. این پانل شیشه­ ای مانعی بین دوش شما (منطقه مرطوب) و بقیه فضا (منطقه خشک) است و بقیه حمام را به یک منطقه امن و غیر لغزنده تبدیل می­کند.

سینک یا حوض حمام: در حالی که بسیاری از عناصر حمام را می­توان با مواد آشپزخانه به دلیل ویژگی­ های ضد آب آن­ ها تعویض کرد، همیشه اطمینان حاصل کنید که سینک حمام مناسب برای این فضا را تهیه میکنید. سینک­ های حمام فقط باید به اندازه کافی بزرگ برای دستان شما و به اندازه کافی بادوام برای استفاده زیاد باشند.

پایه ­های دوش بدون لغزش و کفپوش ­های مقاوم در برابر لغزش: یکی از مهم­ترین عواملی که در طراحی حمام باید در نظر گرفته شود، کفپوش­ های ضد لغزش است. کفپوش ­های وینیل بدون لغزش یا کاشی ­های سرامیکی را انتخاب کنید که در طیف گسترده ­ای از طرح ­ها هستند.

برای افزایش ارزش فروش خانه

خانه­ ها با گذشت زمان دچار فرسودگی و پارگی می­شوند. یکی از مکان ­هایی که تاثیر آن عمیقا احساس می­شود حمام است. حمام به دلیل آب گرمی که باعث رطوبت می­شود، قدیمی­تر از بقیه خانه به نظر می­رسد. مشاوران املاک این را می­دانند. یکی از عوامل مهمی که هنگام ارزش­گذاری خانه بررسی می­کنند، وضعیت حمام است. حمام در شرایط خوب ارزش خانه را بالا می­برد. بنابراین، اگر در فکر فروش خانه و نقل مکان خود هستید، ایده خوبی است که برای بازسازی خانه، حمام خود را بازسازی کنید تا ارزش فروش آن افزایش یابد. در کل بازسازی منزل ارزش ملک شما را زیاد می­کند.

به دلایل ایمنی

برخی موارد نشان می­دهد که حمام شما ایمن نیست. برخی از موارد رایج مربوط به کاشی­ ها هستند. احتمالاً برای مدت طولانی آن­ها را نادیده گرفته ­اید، اما اگر می­دانید کاشی ­های حمام شما لیز هستند یا شکسته ­اند، حمام شما ایمن نیست. همچنین ممکن است نشت آب وجود داشته باشد که باعث لغزنده شدن کف و مرطوب شدن دیوارها می­شود. یا ممکن است با کابل ­های برق تماس پیدا کند. اگر حمام شما دارای هر یک از این علائم است، باید به فکر بازسازی آن باشید. این دلیل یکی از دلایل حیاتی برای بازسازی خانه است.

لوله­ کشی نیاز به تعمیر دارد.

لوله ­کشی حمام با گذشت زمان خراب می­شود. اگر دائماً در حمام خود با مشکلات مربوط به لوله­ کشی مواجه هستید، نشانه آن است که برای جلوگیری از تکرار آن­ها باید دوباره آن را بازسازی کرد. بیشتر، شما با یک لوله­ کش تماس می­گیرید تا چیز کوچکی را تعمیر کند و بعد از چند روز با آن­ها تماس می­گیرید تا چیز دیگری را تعمیر کنند. این آزاردهنده، ناکارآمد و پرهزینه است. شما فقط نیاز به تعمیر حمام دارید و بهترین راه­حل این است که به حمام توجه شود.

کارایی و پایداری

اگر بیش از 20 سال است که در خانه خود زندگی کرده ­اید، حتما به فکر بازسازی خانه باشید. احتمال اینکه لوله­ کشی، وسایل و توالت­ ها از موادی ساخته شده باشند که کارآمد و سازگار با محیط زیست نیستند زیاد است. در آن زمان، تولیدکنندگان به مسائل مربوط به بهره ­وری انرژی و پایداری زیست محیطی توجه نمی­کردند. حمام کارآمدتر در دراز مدت باعث صرفه­ جویی در هزینه و کاهش فشار بر محیط می­شود. بازسازی خانه و حمام این فرصت را به شما می­دهد که لوله ­ها و وسایل قدیمی ناکارآمد را جایگزین کنید که باعث صرفه­ جویی در قبض برق و کاهش مصرف آب می­شود.

اگر حمام شما قدیمی است

محصولات جدیدتر حمام همچنان در بازار ظاهر می­شوند و طرح­ های داخلی حمام جذاب ­تری وجود دارد که حمام ­ها را مدرن به نظر می ­رساند. اگر آن­ها و حمام خود را با هم مقایسه کنید و احساس کنید که حمام شما قدیمی به نظر می­رسد، منسوخ شده است و باید کاری در مورد آن برای بازسازی منزل انجام شود. حمام قدیمی باعث می­شود فرد احساس ناراحتی کند و بر روز شما تأثیر بگذارد زیرا اولین جایی است که وقتی از رخت خواب بیرون می­ آیید به آ­ن­جا می­روید. حتی ممکن است از اجازه دادن افراد به استفاده از حمام خود احساس ناراحتی کنید. حمام خود را بازسازی کنید زیرا شما را خوشحال می­کند.

نیاز به فضای ذخیره­ سازی بیشتر

هر چه بیشتر در خانه بمانید، کوچکتر می­شود! این به این دلیل است که تعداد اقلام و حتی افراد در حال افزایش است. ممکن است به تنهایی وارد خانه شده باشید و پس از مدتی ازدواج کرده باشید، شریک زندگیتان به خانه شما نقل مکان کرده باشد و اکنون صاحب فرزند شده باشید. همه آن­ها علاوه بر اقلام خود را دارند. سبک زندگی شما ممکن است تغییر کرده باشد و این با محصولات بهداشتی و زیبایی بیشتر همراه است. با همه این­ها، فضای حمام کوچک­تر می­شود و نمی­تواند به راحتی همه وسایل را در خود جای دهد. حتی جابجایی هم مشکل­ ساز می­شود. این­ها نشانه­ های واضحی هستند که نشان می­دهد شما باید حمام خود را بازسازی کنید. با بازسازی حمام، شما این فرصت را دارید که حمام را مطابق با نیازهای همه سازماندهی کنید.

برای افزودن یک پوشش محافظ

به دلیل آب گرم، حمام شما مقادیر زیادی گرما و رطوبت را تجربه می­کند. بخار تولید شده باعث ایجاد رطوبت می­شود که منجر به تجمع باکتری­ ها می­شود. مشکلات قالب نیز ممکن است ایجاد شود. رطوبت و بخار وارد دیوارها می­شود و آن ­ها را ضعیف می­کند. با بازسازی خانه و حمام، یک لایه محافظ برای محافظت از دیوارها اضافه می­شود. این به حمام جذابیت زیبایی­شناختی بیشتری می­بخشد. حمام یکی از اتاق ­هایی است که زودتر قدیمی می­شود. همچنین ممکن است بازسازی خانه را در قسمت­ های دیگر انجام داده باشید و حمام را کنار گذاشته باشید. برای اینکه حمام به یک سطح با بقیه خانه برسد، باید حمام را بازسازی کنید. از آنجایی که حمام برای مدت طولانی در بازسازی خانه بدون تعمیرات باقی می­ ماند، کپک همچنان افزایش می­یابد. در نتیجه، شما زمان زیادی را صرف تمیز کردن حمام خواهید کرد و حتی بیشتر هم شلوغ می­شود. اگر شما این را تجربه می­کنید، پس حمام شما نیاز به توجه دارد. کپک تمیز کردن حمام را سخت می­کند. بازسازی منزل و حمام چیزی است که زمان تمیز کردن را آسان­ تر می­کند و حتی شما را شادتر می­کند.

8 علت برای بازسازی حمام




موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 5
:: بازدید سال : 16
:: بازدید کلی : 1933